8 Ekim 2008 Çarşamba

kocaman açmak gözleri


Bir sabah uyanmak; hiç bilmediğin bir şehirde. N'apıyorum ben burada demeden. N'oluyor? Niye buradayım? Hiç soru sormadan. Uyanmak bir şehirde, daha önce görmediğin bir denizi görmek. Hiç bilmediğin insanları görmek ilk. En güzel hayalim bu benim. Bir sabah uyanmak hiç bilmediğim bir şehirde. Hiç soru sormadan.
Gerçek üstü ve üstün gerçekçilik. Bunları düşünüyorum bu aralar. Mesleğimle ilgili kafa yorduğum mevzular bunlar. Gerçeğe daha çok yaklaşmak, içine gerçek üstünü de katarak. Bunu hayal ediyorum. Zaten gerçekten ne kadar uzaklaşırsak o kadar dokunmuyor muyuz "gerçeğe"
Ne kadar uzaktan izliyorsam kendimi öyle buluyorum sonunda beni. Şimdi bulduğum şey güzel. Çok güzel hem de. Etrafında güzel kızlar şarkı söylüyor. Dans ediyor sokaklarda insanlar. Ucuz bir müzikalin başrolü şimdi. Öyle güzel.
Detone bir sesle anlatıyor kendini. Kocaman koskocaman açıyor ufacık gözlerini.

3 yorum:

cimcime dedi ki...

ben bu yazıları çok seviyorum valla ne yazsan okurum.
uzun zamandır da okuyorum.
hani senin minik öğrencilerin vardı.bir tanesi çok ilgini çekmişti ne oldu o kıza alışabildi mi yoksa hala derslere katılmadan uzaktan mı izliyor.
bir de anneannenin vefatına çok üzülmüştüm adı "suzi"ydi öyle değil mi.

hatta o gün ağlamamıştında ertesi gün yokluğu daha ağır basmıştı ağlıyorum yazmıştın.ben çok üzülmüştüm.


sonra eylül serisi vardı.ve tabi o müthiş şiirlerin bir de "çok sevgi "demeni seviyorum.

saçlarını kestirmiştin bir ara.bir ara arkadaşlarınla görüşüp eskilerden konuşmuştunuz.

şimdide başka bir şehirde uyanmak istiyorsun.bende isterdim.bilmediğim bir şehirde uyanmak ve o günün müthiş yaşamak.
mesela neon şöyle yapacağım bir gün alacağım çantamı içine ihtiyaçlarımı koyacağım oraya yerleşeceğim ailemi abi mi eniştemi alacağım sonrada.
orada hiç tanımadığım insanları hayatları tanıyacağım.
üniversiteyi bir kazanayım mastır ı mı öyle bir yerde burslu olarak yapabilirsem ne güzel olacak.hayalim gerçek olacak o zaman.çenem azbuçuk düşüktür kusuruma bakama.

"çok sevgi"
ben seviyorum bu cümleyi.

Oly Art dedi ki...

Yüzümü güldürdün Cimcime hoşgeldin :)
Çok teşekkür vallahi çok şaşırdım yorumuna =)
Bütün hayallerinin gerçekleşmesini dilerim. Hep yanında sevdiklerin varken tabii.
Çok çok sevgi.
Hoşgeldin =)

Oly Art dedi ki...

Hah bu arada E. benimdir artık. Şu anarşist öğrencim yani. Tavladım kendisini. Çok da ilginç şeyler olmakta Ç.E.K.'de yazacağım bir ara.
Suzi için de çok teşekkür ederim.
Suzi babannem benim.
Tekrar hoşgeldin.
=)