19 Temmuz 2008 Cumartesi

Son Zamanlarda.

Evdeyim. Duruyorum. Pazartesi itibariyle Beykent yollarını aşındıracağım.
Dilara geldi. Öss'yi yemiş, mutlu oldum çok fazla.
Ayşe'nin üzerimde bıraktığı enteresan etki sayesinde bloga sardım. Korkuyorum.
Sınav yaklaştı. Artık bir komedim var. Gecelerin şen gezginiyim yine 1,5 yıl aradan sonra. Hayırlısı artık.
Erken kalkıyorum, bu iyi birşey.
Güzel insanlar tanıdım, bu da iyi birşey.
Uluç gitti. Hayatım anlamsızlaştı biraz. (aşkım geri dön ya (: )
Kitap okumuyorum, televizyon izlemiyorum, müzik dinlemiyorum.
Nazan ve Pamela hariç. Zaten onlar da müzikten sayılmaz.
Şans diliyorum.
Böyle işte, değişen birşey yok.

5 yorum:

Karōshi dedi ki...

Ben de güzel bir insan tanıdım:) Etkilendim üstelik de..Ve ben de duruyorum.. İçecek bir şey de evde.. Gidip soğuk suya limon sıkayım.. Eğer limon varsa tabii:)

Karōshi dedi ki...

İçecek bir şey de yok evde* Düzeltme:)

Oly Art dedi ki...

:)
o benim kendi etkilenişimdir :)
çay içiyorum ben de bol bol. hala damarlarımda alkol geziyor, onu atmaya çalışıyorum :)
bir temizlensin, sonra beraber kirletiriz! :)

Karōshi dedi ki...

Benim de bugünüm öyle geçti.. Ama bu gece içmedim alkol namına bir şey.. Limon yokmuş evde.. Ama gazı kaçmış kola buldum.. Şekerli su niyetine içiyorum şimdi..

Ozan Kayra dedi ki...

sohbeti koyulaştırdınız ama siz..kıskandım şimdi ama.. =))